Alla inlägg den 29 april 2013

Av Evelina Johansson - 29 april 2013 18:22

Är jag efter vattengympan idag, men det är bara en härlig känsla när kroppen verkligen fått arbeta.

Igår blev det sagt och gjort en fika hos Maria och Andreas alltd lika trevligt att åka ut till dom =) Massa snacka och kaffe drickande blev det :P Med oss hem hade vi ett skötbord+skötbädd , Barnvagga , Bilbarnstol samt blöjor haha :P

Så nu är det inte alls mycket som fattas bara spjälsängen och den åker vi kanske och handlar i helgen beroende på vad det annars kommer för planer i mellan.


Idag har vi varit iväg och handlat Födelsedags Present till våran guddotter (Molly) som fyller 1 år på Onsdag, hoppas hon blir glad över sakerna =) Men det tror jag =)

Annars har vi bara varit runt i affärer idag som vi trott skulle ha spjälsäng men ack det fanns det ju ingen....hmm men om inte annat så ska vi på Ultraljud på Måndag i Linköping så då kollar vi där på Ikea =) Men den krockar med Föräldrargruppen som börjar på Måndag och den villvi verkligen inte missa heller, så vet inte om jag ska boka om Ultraljudet, hmmm den karamellen måste jag suga på ett tag =)


Om man bara hade lite energi till övers så man kan göra lite nytta men jag orkar verkligen inte =(


Så nu ska jag krypa ner i soffan, Ta hand om er.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards