Alla inlägg under maj 2012

Av Evelina Johansson - 29 maj 2012 21:56

Lovade lite kort, så nu kommer det kort på mig och min lilla familj =P

 

   

Jag =)

 

  

Mitt älskade hjärta <3

 

   

Och våra underbara katter =)

Av Evelina Johansson - 29 maj 2012 10:45

Att slippa arbetsförmedlingen nu för några månader =) Slippa tänka på att man måste söka jobb osv.

Har juh åtminstonde hel tid juni-juli på Astrid Lindgrens Värld.

 

Men iallfall bortsätt ifrån det så tänkte jag försöka lägga in fler kort, för blev så glad över era kommentarer så nu känner jag mig mer taggad för att slänga in lite fler kort =)

 

Har hunnit skicka iväg skorna till Nora och en liten överraskning till henne får se vad hon säger imorgon när paketet kommer till henne =) Hoppas hon blir glad ialldall och tycker om skorna =)

 

Annars idag tänkte jag bara försöka städa lute så fort hjärtat vaknat ur sin sömn koma, hehe neh men han ska få sova så länge han vill för jag vet att det är kämpigt att jobba natt bläää.

Imorgon börjar min arbetsvecka igen blir 2 dagar på Bageriet och sen 3 dagar i kiosken, det kommer nog bli super bra tror jag :) bara jag får någon genom gång på Fredag vad dom har för rutiner i kiosken.

 

Det var tur ni inte behövde vänta 2 kg till innan nya kort kom ut för nu går det väldigt segt, det verkar som att juh lättare man blir desstu segare går det. Men hoppas att jag minst går ner 10 kg till. Håll tummen för mig ni där ute.

 

Ne ska jag ta mig en kaffe innan de blir lunch som idag bara består av 4 baffalo wings =)

Av Evelina Johansson - 26 maj 2012 21:04

Ok då ni får väl bilder då =)

Fast ska jag vara ärlig så tycker jag inte att det syns så mycket skillnad =(

 

     

Innan op som vanligt =)

Men alltid roligt att jämföra med dom.

     

Vad tycker ni? Nu tycker jag verkligen att ni lämnar ett avtryck.

Puss å kram

Av Evelina Johansson - 26 maj 2012 07:02

Om ni kanske får vänta 2kg till innan det kommer ut nya kort eller vill ni att jag lägger ut nya kort idag? För det är idag jag igentligen ska ut med nya kort för nu är det 10 kg sen jag la ut bilder sist. Ni får bestämma?!

 

Idag ska det jobbas mellan 9,30-17,30 fast brukar gå vid 9 så man hinner med allt innan man ska öppna, hoppas på en relativt lugn dag fast inte för lugn utan det kan gärna flyta på så man hinner med allt och så =)

Jobbar även samma tid imorgon, sen är jag ledig Måndag och Tisdag.

 

Det får bli ett kort inlägg denna gång, för ville bara höra med er hur ni tycker jag ska göra med nya kort? Så vore snällt om ni lämnar ett avtryck innan ni går vidare =)

 

Ha en fortsatt underbar helg.

Av Evelina Johansson - 22 maj 2012 22:06

Nu börjar ännu en ny arbetsvecka =) Jag hoppas den kommer gå lika bra som den förra veckan gjorde =)

 

Dom här två lediga dagarna som varit har jag enbart bara tagit det lungt tycker jag iallfall =)

I Måndags började jag dagen med att gå ner till ica vid 8 på morgonen och köpa alla ingridienser (stavas?) till bull bakning sen blev det hem och baka en massa bullar, goa blev dom iallfall =) sen bjöd jag över grannen på middag då hjärtat jobbar eftermiddag så är det så tråkigt att äta själv, och efter det så städade jag lägenheten och tvättade en matta i badkaret för jag klarade inte av att se den ligga skitig på golvet, men nu j"vlar är den ren iallfall, jo juste shoppade tomat planter och planterade det och dill, krassel och gurka =) Så nu har jag snart alla grönsaker som behövs till en sallad =)

 

Och idag har det faktist varit helt lungt värmen tar verkligen kål på en, man blir så trött, men man ska inte klaga =)

Hadet grannen även på middag idag, slängde ihop en crspy chicken sallad mmmm så gott det blev :)

 

Hoppas att det kommer in kort innan den här veckan är slut =)

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Nu ska jag krypa ner i soffan med en Mandarin.

 

Ta hand om er <3

Av Evelina Johansson - 20 maj 2012 07:53

Godmorgon.

Då var det Söndag igen och sista arbetsdagen för den här veckan jobbar idag 10,30-16,30 sen är det helg i två dagar för mig sen kör det igång igen =)

Den här veckan har det gått väldigt bra tycker jag, fick mitt schema för Juni igår och det är rätt propp fullt med jobb så inte mycket ledigt här inte i sommar.

 

Det går segt på vågen så ni får vänta ett tag till med nya kort, men snart så =)

 

Ikväll tänkte jag gå över till käraste Beatric på en te och snavka lite gojja =)

Såg även igår när jag skulle lägga mig att sova att jag har en fästing på magen =O men det går inte att ta bort ännu då den är alldeles för liten fortfarande, den måste ha satt sig igår, det är den första fästing i mitt liv som satt sig så jag har ingenaning vad man gör?

 

Det blev ett kort inlägg ifrån mig men nu vet ni att jag lever iallfall =)

 

Ha en super bra Söndag alla där ute.

Puss å Kram

Av Evelina Johansson - 17 maj 2012 07:10

Godmorgon här är man uppe med tuppen, men usch vad dåligt jag sovit i natt.

Vaknat somnat vaknat somnat hållt på så hela natten så känner mig inte så utvilad.


Men till en annan sak gårdagen var super bra på jobbet nu känns det mycket bättre, förutom på mina 8 timmar hade jag 5 gäster, =O märks det att det är försäsong?

Och även fin besök fick jag av Jenny m familj =)


Nu i idag och 2 dagar framåt så kör jag kort pass så det är rätt skönt 16,30-22.


hörrni nu är det bara drygt ett kg kvar tills det kommer ut nya kort, så snart snart =)


Ne nu blir det en cigg och kopp kaffe och försöka vakna till liv.

Ha det bra =)

Av Evelina Johansson - 15 maj 2012 07:25

Godmorgon alla underbara.

Idag tänkte jag bjuda på två bilder av mig på jobbet, ena är lite suddig men det får ni ta =)

 

Jag måste juh säga att jag ser ut som ett troll i denna hatt, men väldigt söt ändå =)

  

Och denna blev lite suddig men här jobbar jag inne på Bageriet.



Jag är väldigt nervös inför imorgon när vi ska sätta oss ner och prata och reda ut lite dispyter, men det ska gå bra, jag berättar bara vad som hände sen får vi se hur dom tar det, om det blir värre eller bara bättre istället =) Det hoppas jag liter mer på =)


Imorgon jobbar jag 9,30-17,30 öppning/stägning på Bageriet igen men eftersom jag inte fick lära mig hur man loggar in osv i kassan så hoppas jag på att det är någon som kommer och hjälper mig, annars får jag sälja gratis hela dagen =) Haha neh det löser sig =)


Känner mig väldigt mycket lättad efter mitt besök på sjukan så nu kan jag bara se allt possteivt hoppas jag =)


Annars idag tänkte jag bara klistra upp lite kakel dekorer i köket och försöka piffa till det lite grann =)

Hoppas ni andra får en underbar dag idag.

Sköt om er <3  

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards