Alla inlägg den 28 april 2013

Av Evelina Johansson - 28 april 2013 06:49

Låter super bra eller hur?

Kom inte på vad jag skulle ha för replik, Hur mår ni gott folk? Tycker ni är väldigt dåliga på att lämna spår efter er, hmm missnöjd.nu haha.

Igår var vi juh i Ullared för införskaffa det mesta till barnrummet trodde jag iallfall?

Men tyckte inte alls att dom hade så mycket =(

Men en del grejer blev köpta iallfall så ska plocka lite i barnrummet idag och fixa och dona åhh så jag längtar nu vill jag lova och det tror jag tjocko i magen gör också så livlig som den är, men nej nej lilla du, du får titta ut om 15 veckor, går in i vecka 25 idag och tycker tiden bara springer iväg =) Men för mig gör det absolut inget =)

Blev en del kläder till sig själv också då Ullared firar 50år så hade dom väldigt fina linnen och munkjackar och så som jag tyckte väldigt mycket om, det ända som är svårt just nu är vad man ska ha för storlek då magen växer och knakar hehe, det märks på mitt ärr jag fick när jag opererades för tarmvred för det svider och särar på sig mycket nu, så försöker smörja hela tiden med lotion.


Funderar på om jag och hjärtat ska bjuda in oss själva till Maria och Andreas idag på fika? Eller dom kanske har fullt upp? Jag får skicka iväg ett mess till henne sen och se vad hon säger =)

Maria en fråga till dig? Kan du klippa toppar allså mitt hår :P ?


Eftersom Mannen min sover så bjuder jag idag bara på två magbilder hoppas att det är okej?

   

Ganska dåliga bilder men jag ville testa en dag om jag kunde ta kort själv framför speglen så ni får nöja er med det =)


Även för några dagar sedan när tjocko var vild i magen så var jag fram med filmkamran snabbt men vad tror ni då da? Jo självklart slutar den sparka när jag tog fram den haha, det är som att den ser vad man ska göra haha.


Neh men om man kanske ska gå och hoppa lite i sängen och se om jag har någon som vaknar och reagerar då, för hallå sova det gör man i graven sen, här ska det göras nytta.

Ha en underbar söndag alla underbara, för det tänker jag ha iallfall   

Puss å Kram syns på stan

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards