Alla inlägg den 9 april 2013

Av Evelina Johansson - 9 april 2013 14:31

Tjocko i magen har en väldigt vaken dag idag, ingen vila ingen ro där inne inte =)

Jag tycker det bara är skojigt och bra att den är väldigt livlig.

Men längtar massor till i Aug när den lilla ska titta ut, men först innan det vill jag hinna jobba lite, idag är det exakt en månad kvar till jag börjar jobba, och ni anar inte hur mycket jag längtar, ska bli en så himla rolig sommar =)


Känner mig lite bättre idag men inte helt 100 ännu så kommer nog bli hemma imorgon också.

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag fyller år haha då ska jag få baka tårta, har inte bestämmt mig riktigt ännu om jag ska göra en prinssestårta eller om det blir en vanlig jordgubbs tårta?

Jaja jag hinner vela tusen gånger till innan den dagen är kommen =)


Igår gick vi och blev med bil iallfall så det är bekymmer mindre och parkeringsplats fixade vi idag också eller rättare sagt min kärlek fixade det, så nu är läget under kontroll nu är det bara kortet som fattas =)

Men min karl är så jäkla duktig så jag tror inte han har några problem med det där.


Usch vad det är tråkigt att vara sjuk och bara vara hemma hela dagarna och ligga på soffan, men fortfarnde så har jag inte fått tillbaka all energi i kroppen men det kommer väl =)

Är riktigt sugen på att äta sibylla idag men jag undrar vad magen skulle säga då, om jag får behålla det? Skulle jag inte få behålla det så har jag njutit av det en gång iallfall haha man kanske får tänka lite så.

Men nu har ni fått en liten upptadering av mig iallfall, hoppas ni har det bra.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards