Alla inlägg den 14 april 2013

Av Evelina Johansson - 14 april 2013 18:48

För idag var det min 24-års dag Hurra Hurra Hurra för mig haha

Har haft en väldigt trevlig dag med mycket trevligt sällskap och all min bakning uppskattades :P

Jag fick ju för mig att jag skulle baka 7 sorters kakor, men visst blev det de =)

Bullar,Tiger muffins,Ljusa kärleksmums,Gaffelakakor,Schakrutor,syltkakor och Chokladbollar

och tårta självklart, så här blev den =)

 

Väldigt god var den, men räckte med några tuggor innan jag dumpade haha, men vadå då får jag ta fler gånger så jag får ta några tuggor i taget =)


Fick en present redan i Fredags av min Syster Sabina som bestog av jätte söta bebis kläder, tusen tack syster.

Av Mannen min fick jag blommor sen valde jag ut en smink grej för jag tycker det var bättre att vi lägger pengarna på Ullared som vi ska till den 27e =)

Sen fick jag även blommor och lotter och trädgårs groda och en perfym av restrerande gäster =)

Tusen tack för idag fina vänner =)


Imorgon börjar en ny vecka ännu en gång men den här veckan ska jag till skolan har jag bestämmt mig för nu vill vi inte ha fler sjukdomar här inte, fast stackars hjärtat känner sig inte alls bra så hoppas verkligen inte han börjar bli sjuk nu, för det har vi ju inte tid med när han har massor att göra i veckan, men inte så mycket vi kan göra åt om han skulle bli sjuk.


I Fredags var vi även och lyssnade på hjärtljudet av den lilla, för jag tyckte att det kändes så konstigt då jag inte alls hade kännt så mycket fosterrörelse så Bm tyckte det var jätte bra att jag kontaktade henne, men allt lät jätte bra och jag kunde lugna ner mig för sen efter det blev det allt liv i magen =)

Så nu är den sitt gamla igen och det tycker vi om =)


Neh men jag vill be om ursäkt för att jag inte varit så duktig på att skriva lovar att jag ska bli bättre.

Nu ska jag mysna ner mig i soffan eller kanske sätta sig på ballkongen och njuta av värmen som varit här idag och även nu håller i sig så här på kvällskvisten.


Tack ännu en gång för all uppvakning idag.

Ta hand om er.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards