Alla inlägg den 26 april 2013

Av Evelina Johansson - 26 april 2013 06:04

Går till mig för att jag är så jäkla duktig på att skriva här eller INTE, jaja jag ska bli bättre jag lovar =)

Tycker dagarna bara springer iväg så hinner inte alls så mycket haha.

Dom senaste dagarna har varit väldigt lugna har bakat och passat på att promenera i det vacka vädret och bara njutit av solen, men idag kan jag inte påstå att man njuter något regnet står som spön i backen bläää, hoppas det blir bättre framåt dagen men det tvivlar jag på.


Imorgon går våran bil emot Ullared där vi ska inhandla det mesta till bebis rummet så man börjar komma någonstans med det, för snart är det bara 3 Månader kvar innan våran älskade tjocko kommer, guuuu så vi längtar =)


Igår när mamma lilla ringde så sa hon att hon skickat en present åhh så spännande det ska bli hoppas det hinner komma idag =)

Annars idag blir det lungt tänkte bara skura av golverna och sen inta soffläge och titta på film och försöka sova lite.

Eftersom jag knappt sover på nätterna och vaknar alltid kl 05 så känner jag att jag måste försöka vila på dagen, för jag blir så jäkla grinig annars och såååå känslig, gråter för minsta lilla osv....


Vad har ni andra gjort för skojj på senaste tiden?

Jag lovade ju faktist bild till er i detta inlägg men kommer in med det ikväll för tänkte även lägga in nya mag bilder också =)

Hoppas ni inte blir allt för tokiga på mig.

Nu ska jag njuta av kaffet och sen hoppas i ett bad.

Ha det så bra.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards