Alla inlägg den 21 april 2013

Av Evelina Johansson - 21 april 2013 06:21

Godmorgon alla fina människor.

Jag har inte skrivit på ett tag nu men nu tänkte jag ta mig i kragen och skriva några rader.

Hjärtat mitt ligger och sover och här sitter jag det är så himla frustrerande att jag inte kan sova längre, har en klocka i huvudet som väcker mig 04,50 varje morgon, usch säger jag bara, dagarna blir juh såååå långa.

Men vet ni idag tänker jag faktist fara iväg och köpa lite blommor och plantera för blev så inspererad när mamma skickade bild på deras rabatt igår hur fint dom hade gjort så nu jäklar fick jag mig också en spark i arslet :P


I Fredags var ju sista dagen i skolan vi började med att sitta bara rakt upp och ner i skolan från att vi börja fram till att vi skulle åka iväg och äta en lunch tillsammans, så jag passade på att gå ner till Af för att få min uppföljing klar, dom envisas fortfarnde om att jag ska söka mig ett heltidsjobb även fast jag har sommarjobb från och med den 9 maj fram till att jag tänker föda, jaja men men söker för fullt, men inte så många som vill ha en gravid som dessutom inte har så långt kvar att jobba.

Neh men lunchen var jätte god och vi hade super trevligt sen väl tillbaka på skolan blev vi bjudna på kort och intyget skulle vi få =)

så ja nu har man ingen skola att gå upp till varje morgon :P


Och gårdagen då jo den startade som vanligt väldigt tidigt på morgonen kl 08 satt vi redan i bilen på väg mot Kalmar för att inhandla lite bebis grejer =) man är ju tvungen att börja någongång =) Men super mysigt hade vi bara jag och mannen, åhhh det känns så underbart att han fixat körkotet, som typ igår när vi bara fick lust att göra något att bara kunna göra det då utan att anpassa sig efter någon annan eller fråga bara det är en såån frihet.


Efter Kalmar igår åkte vi förbi Maria och Andreas och sa hej =)


Jaha men denna dag då? Jo men visst som sagt ska plantera lite och sen ska vi på Kalas hos Mannens Bror vars dotter fyller år =) Så det ska bli himla trevligt, Annars har jag ingenaning om vad man ska hitta på idag funderar på att göra grillspätt och grilla ikväll för det gjorde vi igår och det var verkligen en sån härlig sommarkänsla =)


Neh gott folk i nästa inlägg kommer jag ut med bild på våran bil så ni får se hur den ser ut.

Ta hand om er nu i detta underbara väder.

Puss å Kram syns på stan

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards