Alla inlägg den 16 april 2013

Av Evelina Johansson - 16 april 2013 06:34

Kvar innan kursen är slut... jag räknar ner dagarna för då känns de som att maj inte är så långt borta ochjag får börja jobba haha, det är verkligen något jag ser fram emot så himla mycket =)


Var på vattengympa igår för första gången och det var riktigt härligt härrni, fick en mjukstart så det var bara lite övningar sen avslappning men nästa gång blir det nog mera, jag ser redan fram emot nästa gång =)

Varmt och skönt vatten var det också =)

Och tjocko verkade tyckte det var kul han sparkade för fullt i magen under dom där 30 min man har där =)


Jaha och tittar vi ut idag så är det regn regn regn fast termometern visade på +9,8 grader när jag gick upp så kallt är det absolut inte, men vill gärna ha fram solen lite så man får tillbaka energin och ut och promenera och bara vara =)


Har ingenaning alls vad man ska hitta på idag efter skolan, Hjärtat jobbar eftermiddag och har körlektion strax innan han börjar så honom ser jag inte först efter 23 ikväll för nu ligger han och sover.

Jag tror fasiken jag är mer nervös än vad han är inför imorgon då det händer grejer =)

Ska även hämta hem bilen imorgon också =)


Neh ni goa människor nu vill kaffet slinka ner, och jag vakna till liv.

Ha en super bra Tisdag <3

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards