Alla inlägg under april 2012

Av Evelina Johansson - 26 april 2012 07:51

Imorgon äntligen har vi kommiit till dagen då flytten blir av och det känns så himla skönt, Åhh så vi har längtat efter den här dagen, hoppas bara att målarna är klara i den nya lägenheten så vi kan komma iordning direkt.

 

igår var vi på nyöppnade dollarstore i Västervik det blev en del handling "bra ha grejer" till hemmet man får passa på när dom säljer så mycket för endast 10kr då är det roligt =)

dom sålde även 10st 42 tummare tv apparater för endast 10kr när dom öppnade på morgonen kl 7 men hörde att det redan började köas där dagen innan på eftermiddagen så tur man inte var där, så det var redan över 150 personer när dom öppnade på morgonen.

 

Annars idag är en väldigt bra dag har lämnat 80-talet och det känns som en så underbar lättnad och nu har jag kommit ner till mitt 5 lr 6 delmål =) såå himla bra dag det här hoppas hela degen blir bra =)

 

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe sen ska jag tömma badrummet för det är det ända rummet som inte är tömt sen är vi redo för att flytta och sen tillbaka för att flyttstäda men det kommer gå snabbt för det mesta är redan klart =)

 

Tycker det är väldigt dåligt med kommentarer här men men =)

Ta hand om er <3<3<3

Av Evelina Johansson - 22 april 2012 08:17

ja om 5 dagar får vi flytta in i våran ny lägenhet och det ska bli så skönt så skönt =)

Men vi kommer att försöka få nyklarna redan nu under veckan så man kan börja lite smått med att flytta över kartonger och så där, men vi får se om dom ringer ifrån Vimarhem imorgon, för meningen var att det skulle ringa upp en där ifrån till oss i Fredags men han verkade inte ha fått tid över till att göra det, lite smått sur över det faktist.


Hela gårdagen bestog av att städa ute hos grannen i hans kåk. Jag städade och Fredde hjälpte till ute i trädgården.

Men nu är det äntligen klart och över =) Så nu kan man bara engagera sig i allt här hemma istället vad det gäller flytt städning och packning. Köket är iallfall färdig städat och det känns skönt då oftast det stället tar längst tid.

Och två rum är nu tomma och klara för att städas, så här går det undan.


Idag glider vi till Linköping för att handla lite på Ikea till nya lägenheten och även titta på saker till i December jaja jag vet att det är tidigt ute men lika bra vara snabb =)

Vi ska även hälsa på Lena med Familj.


Ha fortsatt underbar Söndag för det tänker jag ha iallfall.


Av Evelina Johansson - 17 april 2012 21:18

Usch vad jag hatar att flytt städa, det är inte det roligaste precis men nu är den jobbigaste delen avklarad Köket.

Så nu är det bara dom öppna yterna plus toaletten också iochförsig, men dom delarna är helt okej.

Har även hunnit med att packa mssor idag så snart snart ser vi ett slut på det hela, man blir så himla oense när det gäller vad man ska kasta och vad man ska ha kvar blää.

Ja jag vill kasta det mesta men har en karl som inte alls riktigt tycker som jag :P


Morgon dagen bjuder väl på fortsatt packning samt städningen men ska även hinna med att ta en fika med Mikaela som vi fick Mango av, Nu blire duscen och sen krypa ner i soffan och glo på lite tv.

Ta hand om er <3

Av Evelina Johansson - 16 april 2012 19:03

                                                  

                     

                                                  
                                    
                                                  
           Ibland får man vara ego "blink"´


                                                  
                 

                                                  
                      Det var allt <3

                                                  

                     

                                                  

                    

Av Evelina Johansson - 16 april 2012 12:24

13,45 ska jag klippa av en bit av håret så det ser lite bättre ut, för tappar så förbannat mycket hår nu så det är inte alls kul att ha håret utsläppt så nu jäklar så jag få en fin frilla så man kanske vågar ha håret utsläppt utan att någon ser hur tunnhårig jag blivit.

Annars idag blir det enbart att packa hela tiden känner att tiden bara flyger iväg eller rättaresagt dagarna =P


Snart Snart är jag nere på mitt nästa del mål men inte riktigt ännu men säger till när jag är där och berättar då vad jag ligger på, så håll ut ett tag till =)


Tänkte även försöka hinna med att vara lite ego idag och kanske noppa och färga ögonbrynen och fixa och trix lite med sig själv. så man kan få känna sig fräsh =)


Nu ska jag ta och packa lite innan klippning.

Av Evelina Johansson - 15 april 2012 08:17

Jag vill tacka för alla gratulationer jag fick igår det värmer jätte mycket och alla fina presenter och blommor. Ska lägga ut en bild på allt fint jag fick. Fick en surfplatta av hjärtat som jag sitter och skriver vid nu. Tack alla ännu en gång och ett större tack till er som var här och firade mig =)  

sorry att det ser konstigt ut men har inte lärt mig denna ännu, en bild på det jag fått iallafall. Ha det gott

Av Evelina Johansson - 10 april 2012 07:19

Suck vilket tråkigt vår väder om man kan kalla det?

Nu är jag hemma iallfall skönt på sätt och vis men saknar alla där uppe i Hedemora men syns nog snart igen =)

Tåg resan hem gick jätte bra och igår var vi hos hjärtats mor och far på påsk lunch var väldigt trevligt sen när vi kom hem satte jag igång med bullbaket till på Lördag då jag fyller år, så då ska jag bjuda på tårta och bullar mums, har nu gått ner 41 kg och det märker jag verkligen på kläder och så har även kollat måttet i midjan och där har det försvunnit drygt 30cm :O det är väldigt mycket, tänker på en sån linjal man hade i skolan.

Idag har jag ingenaning om vad jag ska göra för skit väder är det ute så man vill inte direkt vara ute, men ska börja fylla i min lapp idag till diatisten där jag ska skriva ner under 3 dagar vad jag äter så hon ska kunna räkna ut om jag har näringsbrist eller ej, men så drygt på samma gång och skriva ner vad saker och ting har för fett halt och så men men det är bara tre dagar så bara bita ihop :P

Tänkte lägga ut en bild på min kära karl samt våra 2 katter som är väldigt lätt roade, se själva.


 

Nu blir det frukost och fylla i lite papper.

Av Evelina Johansson - 8 april 2012 07:46

Godmorgon, idag väntas en lång resa hem till Vimmerby igen efter en helt underbar vecka tillsammans med syster med familj. I fredags när vi va till stallet fick jag på känn att mamma och Co. Var på g, jo men visst när vi kommer tillbaka till stallet efter att varit ute och kört en sväng så stog dom där =) mamma, Micke och Simon, jätte mysigt hade vi det. Men som sagt tiden går snabbt när man har de roligt och nu har det redan gått 8 dagar sen jag åkte hemifrån =o men vill tacka alla för dom här 8 super mysiga dagarna tillsammans med er kommer sakna er otroligt mycket, men förhoppningsvis dröjer de inte så länge förens vi syns igen. Älskar er så otroligt mycket, sköt om er nu.Ne nu ska jag dricka en kopp kaffe innan intag av frukost hehe

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards