Alla inlägg den 6 april 2013

V75

Av Evelina Johansson - 6 april 2013 06:47

Jo men visst idag ska vi åka mot mantorp och titta på V75 på vägen dit ska vi även innan på city gross innan och se om de finns något roligt att handla.

Ni? Jag behöver verkligen eran hjälp, vart hittar man Violessens?

Nu håller jag tummen verkligen att det är någon som kan hjälpa mig att svara på det, för jag är så mycket inne på att jag vill testa göra Viol glass och till det måste man ha det där, Var inne på vårat ica igår och tittade men såg inge sånt? Fast jag har ingenaning om vart det ska ligga isåfall.


Gårdagen var vi ute och letade bil hela förmiddagen, men nu tror vi att vi har hittat den vi vill ha som är rymlig och barnvagnen får plats och packning och så om man skulle åka iväg något gång.

Mannen ska åka iväg på Måndag dit och prov köra den för att se vad han tycker =)

Gick ju aldrig till skolan igår för nu är jag trött på skiten har kontaktat Af för att se vad vi kan göra åt saken.


Neh nu det blev ett kort inlägg nu vill hinna göra mig iordning och sånt där.

Ha en bra Lördag

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards