Alla inlägg den 4 april 2013

Av Evelina Johansson - 4 april 2013 06:41

Ny dag med nya möjligheter och utmaningar.

Gårdagen rullade på rätt så bra tyckte jag, pluggade som en tok men lyckades tyvärr inte lista ut alla uppgifter, men det är tur att vi har fler duktiga i våran grupp så vi kan hjälpas åt.

Så idag hoppas vi på att bli klara med böckerna.


Fick någon bak nojja igår så bakade snöbollar fast utan Lime denna gång och det blev faktist väldigt bra, dom blev väldigt goda nästan lite havrebolls aktiga =)

Sen gav jag mer ner på ica och handlade inför att baka bullar också hehe, men först bjöd jag över grannen Beatric på middag som bestog av pastasallad med kyckling mums, det är så gott med kall mat när det har varit sånt underbart väder ute verkligen =)


Men bullar blev det iallfall ställde mig och började baka vid 19,15 tiden igår så nu finns de ny bakta bullar här hemma, fast jag vet inte jag tycker om att baka dom men inte att äta dom :P

Bad Freddan ta med sig en påse bullar av dom vi hade i frysentill jobbet så jag hade ännu större anledning att baka nya och det uppskattades mycket av hans kollegor så det känns också jätte kul =)

Idag jobbar Freddan sista dagen för den här veckan, ser verkligen fram emot en helg tillsammans nu när jag är inne i en sån känslig period så är det inge roligt att vara ensam.

Men men det går ann iallfall =)


Ringde även Alv igår för att prata med dom lite ang sommaren och dom är verkligen heeeelt underbara, men dom tyckte det var viktigt att jag är med ifrån start iallfall så det känns väldigt bra =)


Bebis i magen har kommit in i någon rutin mellan 21,30-22,15 då lever man om där inne till fulla haha, det är så mysigt =)


Ne ni nu är det strax dax för frukost innan jag måste göra mig iordning och gå till skolan.

Sköt om er vänner  

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards