Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Rubrik saknas

Av Evelina Johansson - 29 maj 2013 06:50

Nu ska jag försöka komma med ett inlägg till er.

Är inne i en väldigt trött period nu och känner inte alls för något eller någe, och ryggen ska vi inte prata om det märks nu att man börjar bli tyngre för man vet inte alls hur man ska sova på nätterna eller något längre då ryggen inte vill ett dugg av vad man själv vill, men va fasiken alla möda är värst besväret vill jag lova kommer ju få våran prinssesa snart =)

Igår åkte vi till Eksjö en sväng för att kolla lite på Dollarstore, för den i västervik har blivit så tråkig tycker jag men neh hittade ingenting där heller =(

jaja man får se det så att inte blev man något fattigare iallfall hehe.

Gick där emot in på Family hauose (Stavas?) innan vi åkte hem och där hittde jag mig ett bar gympaskor med en bra sula så hoppas dom är bättre för ryggen =)

Annars har det verkligen inte hänt någotnting alls sen jag bloggade försöker göra så lite så möjligt och bara ta vara på dom lediga dagarna jag har, skulle ha gått på vattengympa i Måndags men valde att avstå den och bara få vila upp sig och det kan jag lova det behövdes =)

Nu ska vi försöka komma iväg och simma på Fredag istället.

Måste försöka komma ut med lite bilder till er här. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) eller vad säger ni?


Nu är det en ny vecka för mig med 5 dagars jobb framöver innan man är ledig nästa gång =)

Hoppas vi på att det blir massor att göra på jobbet så tiden bara springer iväg :P

Fast neh jag tror inte riktigt på det men hoppas kan man allti göra.

Nu ska jag dricka lite kaffe innan jag ska lägga mig i ett varm bad och hoppas på att ryggen blir lite bättre så jag orkar stå upp på jobbet hela dagen.

Sköt om er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Johansson - 7 juli 2013 10:36

Halloj, jag ber tusen gånger om ursäkt att jag varit så duktig på att skriva här. Däremot kommer ett kort inlägg nu då jag inte alls tycker om att skriva på surfan :P men ligger sen 8 dagar tillbaka inne på förlossningen, där jag mesta dels är sängli...

Av Evelina Johansson - 26 juni 2013 07:31

Eller är det Onsdag idag? Vänta måste kolla allmenackan jo men visst det var det allt, nu har halva veckan gått och det består inte alls många dagar kvar denna månad heller, tycker Juni bara sprungit förbi oss.   Jag har nu jobbat 2 dagar av mi...

Av Evelina Johansson - 24 juni 2013 07:15

Efter en underbar snabb visit hos min älskade mamma   Åh så mycket jag hade saknat dom, väldigt synd bara att det blev en så kort visit, men men inte långt kvar tills jag får träffa dom igen.   På vägen hem igår stannade vi till i Linköping för...

Av Evelina Johansson - 19 juni 2013 06:51

Tiden bara springer fram =) För nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker, och jag lovar att jag längtar såååå mycket.   Blev till att jobba själv igår på jobbet så hon som skulle jobba med mig fick gå upp till glassen men jag klarade det galan...

Av Evelina Johansson - 18 juni 2013 09:01

Överraskningen mannen hade till mig bar mot kolmården =) Vi hade det så underbart denna dag, det är verkligen en dag att minnas med showerna och bara det mysiga, Delfin showen var verkligen en upplevelse men snacka om att man är känslig nu när man ...

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards