Alla inlägg den 1 april 2013

Av Evelina Johansson - 1 april 2013 07:03

Vad tiden bara rinner iväg.

Redan första 1 April    Och det betyder att det endast är 19 Dagar kvar på kursen innan den är slut och så betyder det att jag fyller om 13 Dagar    Då blir det tårta  

Ja undra vad denna månad annars har att bjuda på jag hoppas det är massor av roligheter =)

Och inte kan man lura någon idag heller för mitt hjärta är inte så lätt lurad hmmm, Haha men vad gör det, det är ändå fult att luras haha.


Går dagen var så lugn som den kan bli, gick på tipspromenad på morgonen/förmiddagen och vi vann faktist också,

sen blev det lunch på sibylla och efter det ja vad fan gjorde man då? Inte ett smack...

Jo jag la mig i soffan och tittade på filmen i taket lyser stjärnorna åhh den är så bra man gråter till den filmen varje gång den är så sorglig...


Ne men hallå idag då? vad ska man göra? Nu vill jag ha massa tips och råd? Helst innan den här dagen är slut =P


Neh nu ska jag mobba min karl lite som vakna precis, Ha en bra Annandag påsk och första April =)

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards