Alla inlägg den 18 april 2013

Av Evelina Johansson - 18 april 2013 06:46

Går till lilla älskade Nora som igår blev inlagd på sjukhus =(

Moster tänker på dig hela tiden pluttan, Nu måste du piggna på dig lilla älskade prinssesa.

Moster Älskar dig massor    


Till en helt annan sak igår lyckades min man fixa körkortet och bilen är nu hämtad...Åhh vad glad jag är för hans skull =)

Äntligen kan vi också få känna den där friheten och kunna åka vart vi vill när vi vill och hur vi vill =)

Så det känns heeeelt underbart.


Glömde att sist jag bloggade skulle jag lägga ut två bilder av mig själv där ni ser att jag fått en liten mage iallfall =)

Tjocko är som en vilding i magen, men det är bara super bra tycker jag =)

   

Där har ni dom iallfall =)


Meeeeen åhh vad orolig jag är för min prinssesa, måste ringa till syster och se hur det går men det får bli om någon timma om dom skulle ligga och sova nu.


Neh men det var allt för mig.

Hej

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards