Alla inlägg under mars 2012

Av Evelina Johansson - 27 mars 2012 09:04

Godmorgon Världen.

Vad har ni för er, här så sitter jag bara och försöker vakna till liv... Var på bingo igår med en kollega var riktigt trevligt jaja jag vet att det är "kärring" varning på mig, men det tar jag =)

Idag ska jag träffa Annika (hon som gjorde op sammtidigt som mig) på stan vi ska runt till olika affärer och titta lite och sen blir det till att äta lunch ute :) Måste fixa min överraskning till hjärtat mitt i veckan också innan jag åker, tiden bara rusar iväg inte många dagar nu till jag åker.

Det tråkiga med att åka det är att hjärtat och jag aldrig kan åka tillsammans =( pga djuren. men när vi flyttat så har vi en granne som kan hjälpa oss med djuren om vi vill åka iväg tillsammans så vi får vänta tills dess.

Ne men en kopp kaffe skulle sitta väldigt gott just nu så vi hörs...

Av Evelina Johansson - 24 mars 2012 09:00

         Vill be om ursäkt för att jag är så jäkla dålig på att skriva ska försöka bättra mig =)

Allting är bra här och flytten närmar sig med stormsteg bara en månad kvar nu så jävla gött längtar verkligen, Dagarna flyter på sakta men säkert så himla tråkigt att bara gå hemma men snart börjar jag jobba på Astrid Lindgrens Värld så det ska bli rätt skönt att få komma ut och göra något =) Om en vecka vid den här tiden sitter jag på tåget upp till Sthlm för att hälsa på Pappa och träffa syster med hennes barn och man och min älskade mamma <3 och micke =)

Idag tänkte jag vara lite generös och lägga ut lite nya kort, jag hoppas ni kommenterar och säger vad ni tycker=)


     

                              Dagen innan op.



     

                                                  
  -38Kg


Ha en underbar helg alla goa

Kram

Av Evelina Johansson - 6 mars 2012 15:15

Fan vad underbart att snart få komma igång och jobba igen, För jag FICK jobbet på Astrid Lindgrens Värld känns så himla bra guuuu vad glad jag är =)

Även fast vågen inte vill som jag vill så är jag så hmla glad =)

Var på sjukan i morse för att ta ett blodtryck då jag har en fruktansvärd huvudvärk samt yrsel har haft det väldigt väldigt länge nu men de visade inget på blodtrycket förutom för högt undertryck så ska tillbaka om en vecka igen för ett nytt tryck, håller tummen på att det är normalt då =)

Tränade som fasiken igår och det vill jag lova att det kände jag idag kan knappt gå för träningsverken haha men då vet jag att jag gjort något bra iallfall =) så idag blir det bara en promenad i det underbara vädret, nu kan det bara få bli plus grader på nätterna också så man känner att våren verkligen är här.

Inte långt kvar heller tills vi flyttar så känns som att allt känns väldigt bra just nu =)

Ha en fortsatt underbar dag i det fina vädret alla goa.

Av Evelina Johansson - 3 mars 2012 09:30

som texten lyder så är jag hemma i Vimmerby igen efter 9 helt underbara dagar tillsammns med dom som bettyder mest för en.

Saknar dom så otroligt men får snart hälsa på igen.

Resan hem igår gick bara bra så drygt att sitta på tåg i nästan 8 timmar snacka om träsmak i arslet.

Denna dag bjuds på att gå iväg och titta lite på Öb,Netto,Skokanonen och ica för att se om man hittar sig något och handla lite mat. Och sen är det Lördag och de bettyder att det är Kaffe Mocca dag mmmm så gott =)

Ne nu kallar tandborsten på mig så lika bra att lyssna =)

Av Evelina Johansson - 2 mars 2012 07:32

Godmorgon alla underbara.. Idag blir det hem gång för min del efter 9 dagar här i mora, Kommer att sakna dom nära och kära jätte mycket men jag vet att vi syns snart igen.

Så åker härifrån vid 14,30 och är inte hemma först vid 22 ikväll... suck denna jäkla resa.

Tycker dagarna bara har sprungit förbi och nu har jag passerat mitt andra del mål snart framme vid mitt tredje =) snart kommer det ut nya kort också =)

Idag tänkte jag bjuda på ett kort på wilmas valp.

 

Lilla Nemo 6 Veckor.

Han är såååååå söt =)

Ha en underbar helg. kram 

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards