Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Evelina Johansson - 24 februari 2013 08:09

Kan man typ kanske vara lugn för, när min gradivitet är inne på min sista vecka eller något så kommer jag vara stor som ett hus, för nu jäklar går det verkligen bara upp för på vågen. Hmm trodde inte alls att det skulle vara så här iochmed att man är Gbp opererad, men ack så fel man hade.

jaja vikten är ett senare bekymmer huvudsaken våran lilla plutt i magen mår bra =)


Var på Hockey igår, riktigt spännande var det, vilket jävla drag allså haha.

Vimmerby vann iallfall med 5-2 hade så gärna velat gå idag också bara för att få komma ut lite sen är det faktist rätt så roligt. Men vi får vad denna dag har att erbjuda, just nu har jag ingenaning om vad man kan få ut utav den.


Tänkte iallfall krypa ner i ett bad snart, och öva på att vara flodhäst för dom är väl rätt mycket i vatten eller är jag helt ute och seglar nu? =)


Sen kan ni väl komma med lite tips till mig vad jag ska laga till lunch? Är lixom heeelt nollad när det gäller det där med mat även fast jag ALLTID är hungrig eller sugen på något nu. Vill lixom testa på nya grejer.


Neh ha en bra ångest Söndag hörrni.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards