Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Evelina Johansson - 17 februari 2013 07:56

Det hade dom för min man igår =)

Väldigt svårt att hålla mig ifrån att säga något har jag haft men det har gått riktigt bra ändå, Haha vad förvånad min man var igår när dom kom in och bad han klä på sig och följa med hehe, Men det är kul för att få komma ut lite =)


Så jag hade Maria och Molly här nästan hela dagen igår, mycket mysigt och trevligt vi käkade och snackade en massa och man fick mysa med Molly, oj vad hon verkligen växer det går så snabbt så snabbt, ingen liten bebis det där inte :P

Snart är hon hela ett år lilla pluttan.


Idag ska vi ikväll/Eftermiddag gå på hockey och hoppas på att vi vinner resan, för vill verkligen bara komma här ifrån ett tag, vill verkligen inte alls börja skolan imorgon, känner mig så påtvingad med saker och ting och det känns så himla jobbigt =(

Vill bara gråta skrika och bara försvinna här ifrån för ett tag för jag orkar verkligen inte =(


usch idag känner jag mig som en väldigt deppig människa =( Vet värken bu eller bä.


Måste däremot ringa sjukan imorgon bitti och be och få lämna ett urinprov för det gör så jäkla ont när jag kissar så lika bra att kolla upp det lite snabbt nu när man är gravid också, vill juh inte mitt barn något illa.


Neh nu känner jag att jag bara ska vara ifred ett tag, Nu får ha det så bra ni kan.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards