Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Evelina Johansson - 23 februari 2013 07:24

Jag minns att det inte alls var länge sen jag sa till er att nu är snart Januari slut men hallå nu är det mindre än en vecka kvar på Februari, Tiden bara springer förbi en =)

För mig gör det inget för då kommer vi närmre våran/sommaren med sol och massa energi och så är vi snart framme vid nästa ultraljud då vi får veta vad det är för parvel jag har i magen =) Jag tror det är en grabb som sagt =P Har nu redan gått upp 5,6kg vart ska det här ta vägen =O Tror jag kommer vara sån som kommer gå upp typ 20 kg =O Uhhh jag kan juh säga att huvudet är inte alls med på det här.

Går in i vecka 16 imorgon =)


Lillebror åkte ju hem igår =( Men det gick bra för han iallfall att åka hem så det kändes skönt, Nu hoppas vi på att Alv ska ringa till honom och säga att han får jobbet =)

Så har jag jätte mycket tid i sommar att umgås med honom med =)


Idag vid 15 tiden är det hockey vi ska gå och kolla på =) Och självklart hoppas vi på att Vimmerby vinner =)

Ska bli väldigt kul faktist.


Men fram till det klockslaget så blir det bara lungt, kanske krypa ner i ett bad? Eller ja det blir nog så haha.


Undra om min läkare skulle bli så glad på mig om hon fick veta att jag gått upp ännu mer, haha men va fan jag är juh trots allt gravid, är det inte normalt då att gå upp.?


Neh nu ha en underbar Lördag, Så hörs vi

Puss

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards