Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Evelina Johansson - 20 februari 2013 19:17

Efter mycket om och om men så kom Lillebror (Simon) fram till slut, Haha den ungen satte sig på fel tåg stackarn, men huvudsaken är att ahn är här nu, efter att han kom fram idag så gick vi och käkade här i närheten då klockan hann bli så mycket så hann jag inte laga mat.


Önskar honom all lycka imorgon inför sin interjuv, men det kommer att gå super bra =)


Startade morgonen med kaffe som jag alltid gör innan jag begav mig emot skolan och försökte vara duktig, men usch trött som jag var så var inte riktigt hjärnan med mig idag heller, Var på stan och träffade hjärtat vid lunch och gick och käkade kina buffe gott som fan var det, det var på tiden har gått och dag drömmt om min kina mat haha och nu blev det äntligen av.

Sen när lunchen väl var slut begav sig vi några ifrån klassen ner till kära arbetsförmeligen, Hade en känsla av att det skulle gå åt skogen när jag gick in till min handläggare men kan lova er att jag kom ut med ett STORT leende på läpparna, det är verkligen första gången jag är super nöjd över det vi kom fram till =)

Nu hoppas jag bara det ska gå lika bra på mötet jag har med henne och min lärare den första mars =)


Och efter denna långa dag sitter jag här i soffan och har en cp nerv som aldrig ger sig, och lillebror ligger i badet. Det förtjänar han efter den här helvetes resan hehe han kommer aldrig mer vilja åka till mig :P


Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft.

Puss å Kram

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards