Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Evelina Johansson - 16 februari 2013 07:14

Är den tamefan dumaste tiden på hela dygnet, Jag springer och kissar milijontals gånger per natt usch och svettas bläää, så ska faktist börja denna morgonen med att duscha så man känner sig renn igen.

Är det någon som har tips på dom här svettningarna, så tar jag gärna emot det?


Annars idag blir det faktist en super lugn dag, ska försöka leta fram någon bok jag tänkte börja läsa, för det är så ro givande och bara krypa ner i soffan och öppna en bok =)


Sista dagen igår på Praktiken var precis som alla andra dagar, kladdkakan blev väldigt god med väääldigt kladdig haha. Träffade juh en läkare här i Torsdags för att prata om mina tarmar om jag skulle råka ut för ett tarmvred igen, den läkaren gjorde mig faktist väldigt ledsen och förvirrad också, för det första hon frågade mig var att du rasar väl i vikt nu också? Då jag svara att ne jag har gått upp 5 kg sen jag blev grevid? Jag själv tycker visst att det är mycket men det måste juh vara normalt? Då säger hon till mig oj då ska du inte gå upp så mycket mer? Allså nu är det så att jag vågar fan knappt äta för att hon sa så där till mig!? Blir så ledsen och förvirrad, sammtidigt är det väl bra att jag ökar i vikt för då vet jag att barnet mår bra eller?


Aja nu ska jag sluta gnälla men blir som sagt så förvirrad.


Vad ska ni andra hitta på idag?

Ha en underbar Lördag  

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards