Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Evelina Johansson - 19 februari 2013 18:21

Det gick väldigt bra att vara tillbaka där, trots skit kassa nätter och är mesta dels vaken hela nätterna.

Det dumma idag var att dom 3 sista timmarna i skolan kunde jag inte sitta längre pga jag har en nerv som bråkar med mig i ryggen, har den nu gjort i 9-10 veckor börjar bli riktigt iretterad på den när jäkla nervern.


Men men bort ifrån allt gnällande så kommer lillebror imorgon    Ska bli riktigt kul har inte träffat han på länge nu, Men hade hoppats att mamma och micke också skulle ha följt med hehe fast jaja jag vet det är dyrt som fan med bensin.


Och idag är det ingen vanlig dag för idag är det stora syster Sabinas födelsedag HURRA HURRA HURRA HURRA =)

Hoppas din dag har varit kanoners Syster Yster     


Blir ett väldigt kort inlägg nu, för kan verkligen inte sitta still den här ryggen kommer att gå av!!!! AJ!! Ge mig något tips vad ska jag göra?

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards