Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Evelina Johansson - 14 februari 2013 16:50

Som ni kanske har listat ut på min rubrik så ska två bli tre =)

Åhhh så vi har längtat efter det här.


Heeelt underbart     


 


Har en jätte stark känsla av att det är en pojk, men vem vet? Det får vi kanske reda på vid det stora ultraljudet som vi nu inte ska på först i Mars, åhhh låt tiden gå super snabbt, vill se mitt lilla troll igen, vill se den hela tiden =)


På bilden jag har lagt ut så är den i själva verket upp och ner haha den ville inte alls ligga still utan bara låg och sprattlade och försökte göra kullerbytta, så det sluta med att vi vända på kortet så det ser ut som att den ligger ner :P

Men vad spelar det för roll =)


Allting har hittills gått bra och kommer i fortsättningen också att göra det =)

Är inte beräknad först den 17 Aug så är ännu bara i vecka 14.


Men nu har ni fått veta lite av hemligheten jag och min man hållt på med =)

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards