Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Evelina Johansson - 10 februari 2013 10:30

Åhhh vad trött jag blir, här får man inte sova på nätterna, tratten katten har är för liten så han kommer ju åt magen ändå, suck vad trött jag blir!!!!

Usch ingen bra dag detta. Och inte finns det något öppet idag så man kan köpa en större tratt, får helt enkelt vänta till imorgon.


neh nu ska jag sluta vara en gnäll kärring haha, bakade faktist tiger muffins igår och oj vad fina och stora och goda dom blev =) Känner mig väldigt stolt över dom hehe.


Ni ska bara veta hur mycket jag längtar till på Tisdag, då blir det en tripp till västervik och gå på Tiger och kolla om man hittar sig något skojigt =)


Det här jäkla vita som kommer ifrån himlen hela tiden, tar det aldrig slut? Nu är jag trött på detta ena stunden finns det knappt någon snö ute och det är sol och fint väder andra stunden är det flera decimeter och kallt som fasiken, kan han där uppe inte riktigt bestämma sig hur han vill ha det?

Jag tror inte riktigt det.

Snart ska jag börja med lunchen som idag blir enkelt min man ska äta korv med bröd medans jag tar korv med mos enkelt snabbt och gott ändå =) Sen till middag funderar jag på fisk men det beslutet kan jag ändra milijoner gånger innan man änns är där haha.


Tråk Söndag annars finns ingenting att göra, funderar på att börja läsa en bok det var väldigt länge sen, tänk och bara få krypa ner i soffan med en bok och bara softa, eller man måste ju hålla koll på katten hela tiden att han inte slickar och biter sig på magen, bara det är ett heltids jobb.

Vad ska ni andra hitta på en sån här Söndag?


Det är faktist min sista vecka på Parktiken nästa vecka sen börjar skolan igen...suck inget man ser fram emot... Men bara bita i det sura äpplet och se glad ut =) försöka hålla en god min :P


Haha nej nu har jag inge mer vättigt att skriva om man ska sätta igång liten vatten så man kan göra lunchen, min mage skriker geeeee miiiiig maaaaat haha.

Ha det underbart.


Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards