Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Evelina Johansson - 1 februari 2013 19:08

Det är Fredag och helg   

Har haft Maria och Andreas och lilla Molly här på kvälls kvisten på en fika, Alltid lika roligt när ni kommer hit =)

Det känns som att det inte alls blir lika ofta man ses nu när man har praktiken och skolan och så, och dom har ett renoverings projekt där hemma, ska bli kul och komma ut och se sen =)


Den här dagen har annars bara varit jätte bra, började morgonen med att sitta på toa heeeeeela morgonen trodde jag aldrig skulle komma till praktiken men visst 20 min sen men det var helt okej :P Haha intresse klubben antecknar AB  


Sen har vi varit och handlat till middagen idag som bestog av kassler ja vad ska man säga det är kassler längst ner i formen sen är det potatismos lök och broccolimix. toppat med ost hehe, super gott.

Sen har jag dansat med snabeldraken och lite sånt =) imorgon funderar jag på att köra en stor städning bara för att få dagen och gå och ha gjort något behövligt =)


På Måndag ska min Älskade mamma och Syster samt hennes sambo och lillebror och Syrrans man sluta röka, jag önskar dom all lycka och hoppas och vill att dom ska klara det, för då jäklar blir det Party Party till midsommar =)


Vad ska ni göra imorgon (Lördag)?

Sköt om er.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards