Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Evelina Johansson - 3 februari 2013 08:20

För snart börjar en ny vecka igen och man kommer in i sin vanliga rutin igen, aldrig är det något nytt som händer.

Tänk om man kunde ta och vinna massa pengar och bara sticka på en resa och skita i alla måsten, förstår ni hur skönt det hade varit och gått ner på Af och sagt att jag vill skriva av mig :P Finns inge värre än att ha med dom att göra tyvärr.

På tal om det så ska jag dit på Torsdag och visa upp vad jag sökt för jobb sen ska vi diskutera kursen jag går på.


Gårdagen bestog av absolut ingenting, jag och gubben gick ut på en låååång promenad, haha jag var lixom inte berädd på att den skulle vara såååå lång. Jaja väl hemma var väl benen som spagetti :P


Idag funderar vi på om vi ska gå på hockey ikväll men vi får se hur det blir med det, vilket humör man är på.

ingenaning annars va fan man ska hitta på idag, det är sååå fruktansvärt tråkigt jag fattar inte. och speciellt en Söndag när man bor i Vimmerby då ALLT är stängt eller ne mat affärerna har juh öppet men inget annat =(


Önskar jag hade lite bilder att bjuda på, kanske ska ta fram kamran och knäppa lite kort :P

Ska ni hitta på en sån här tråk Söndag?

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards