Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Evelina Johansson - 9 februari 2013 15:24

Är det inte Fredag kväll? Ne fan attans det är det ju tamefan inte :P

Ojoj de var inte alls meningen gott folk.

Usch fy skäms på mig.


Aja strunt samma vet ni att i Måndags när jag kom hem ifrån praktiken och min man hade åkt till jobbet så hade han innan han åkte till jobbet köpt blommar och choklad ask och lotter, åhh älskade hjärtat du är bara så himla go =) Man uppsakttar verkligen sånt.

     

Och även kortet han hade skrivit till mig var så himla gulligt.

Här får ni lite av det han skrev =)

"Älskling, Det här kärlekskortet kan du åberopa när du vill under det kommande året.

Skulle du exempelvis känna att det är lite för sparsmakat med kyssar säg bara till.

Och vill du ha frukost på sängen samma sak nja, kanske inte varje dag eller helg men som sagt emellanåt.

Allt för dig förstås min kära osv.... Och tack älskling för att du är den du är."


Ja visst är han för underbar min älskade? =)


Och till något helt annat så har lilla rangy ajaj i både mage/ben och kroppen.

Han var hos farbror doktorn (Vetrinären) igår för att kastreras, som vi visste innan vi lämnade honom var att han bara hade fått en kula som ramlat ner så den andra sitter förmodligen i magen.

Men icke som nicke vetrinären började med att öppna magen men ingen kula där? efter mycket letande så satt den faktist fast i bakbenet under fett och vävnad, så nu har han 3 st jätte hack som dom öppnade igår i både magen på 2 ställen och ett i benet.

Så lilla misse ska få bli av med stygnen om 13 dagar och tratten är han tvungen att ha tills stygnen ska bort, åhhh tycker så synd om han, han hatar verkligen den där tratten, lilla plutten och ont har han... Hade jag bara kunat hade jag givit han en panodil.

     

Lilla Lilla plutten, Mattes pojke.

Det blir bättre det lovar jag plutten.


Och nu ska jag strax börja med middag som idag ska bestå av fläskytterfilé med potatis kroketter och färska championer, men vet ni vad jag kom på vart har vi salladen då? Hmmm ja det kan man fråga sig, aja en dag utan hit och dit :P Eller?

Vi har även bjudit över Freddans Mor och Far på middag idag så jag hoppas det går bra för dom att det inte blev någon grönsallad :P Jag kan ju hälla upp lite majs haha.


Jaja det blir som det blir, nu har ni iallfall fått ett lite längre inlägg av mig, lovar jag ska bli bättre.

Ha en underbar Lördag gott folk.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards