Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Sömnlös

Av Evelina Johansson - 11 januari 2013 08:13

Ja usch inatt har det varit en sömnlös natt, så kan säga att jag är väldigt seg i huvudet men kan verkligen inte somna om, så får ta mig en lur på soffan sen och bara ta det lungt.

Så idag fick jag mig en ledig dag.


Till något helt annat så fixade jag en ny praktikplats igår så ska vara på förskolan som ligger precis här jag bor, åh så jag längtar till på Måndag, ibland ångrar jag verkligen att jag slutade på förskolan i sthlm, men det blev inte bra till slut, men hoppas på att jag kan få in någon fot här på deras vikarie lista, så ska ta och skicka efter papper ur belastningsregistret idag så jag kan lämna in den till kommunen så jag står kvar på listan sen är det bara hålla tummen att man får börja vikariera någonstans och få in en fot på någon förskola =)


Annars idag så blir det som sagt jäkligt lungt, kom på imorse att idag vill jag ha potatisgratäng så tänkte göra fläskytterfilé med potatisgratäng som jag sen tänkte steka färska championer till och ha en grön sallad =)

Det ska bli väldigt gott, älskar min potatisgratäng och nu har jag inte gjort den på ett tag så det ska bli muma =)


Bakda chokladbollar igår kväll till max till hjärtat mitt fast några är allt till mig själv också :) vi ser vilka som är vems haha för Hjärtat vill ha med pärlsocker på och jag vill ha med cocos på =)


Kanske ska städa i min garderob lite idag? hmm nu på morgonen känner jag att jag vill ha en fixar dag men juh längre in på dagen man kommer desstu mer tappar man suget för det, och jag har inte alls lust att börja redan nu :P


Och så längtar jag faktist massor till i Maj då jag ska börja jobba på ALV igen =) Ska bli så himla roligt, det är ett jobb jag rekomenderar starkt till er alla där ute, finns inge bättre arbete =)


Neh men ha en underbar helg med er alla där ute, men vi hörs nog senare eller imorgon igen =) Men sköt om er tills dess =)


Puss å Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Johansson - 7 juli 2013 10:36

Halloj, jag ber tusen gånger om ursäkt att jag varit så duktig på att skriva här. Däremot kommer ett kort inlägg nu då jag inte alls tycker om att skriva på surfan :P men ligger sen 8 dagar tillbaka inne på förlossningen, där jag mesta dels är sängli...

Av Evelina Johansson - 26 juni 2013 07:31

Eller är det Onsdag idag? Vänta måste kolla allmenackan jo men visst det var det allt, nu har halva veckan gått och det består inte alls många dagar kvar denna månad heller, tycker Juni bara sprungit förbi oss.   Jag har nu jobbat 2 dagar av mi...

Av Evelina Johansson - 24 juni 2013 07:15

Efter en underbar snabb visit hos min älskade mamma   Åh så mycket jag hade saknat dom, väldigt synd bara att det blev en så kort visit, men men inte långt kvar tills jag får träffa dom igen.   På vägen hem igår stannade vi till i Linköping för...

Av Evelina Johansson - 19 juni 2013 06:51

Tiden bara springer fram =) För nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker, och jag lovar att jag längtar såååå mycket.   Blev till att jobba själv igår på jobbet så hon som skulle jobba med mig fick gå upp till glassen men jag klarade det galan...

Av Evelina Johansson - 18 juni 2013 09:01

Överraskningen mannen hade till mig bar mot kolmården =) Vi hade det så underbart denna dag, det är verkligen en dag att minnas med showerna och bara det mysiga, Delfin showen var verkligen en upplevelse men snacka om att man är känslig nu när man ...

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards