Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Evelina Johansson - 28 januari 2013 17:57

Jag har verkligen världens bästa man och familj och vänner dom betyder verkligen allt för mig ska ni veta.

Tack för att ni finns i mitt liv   


Idag har det varit en dag som alla sndra har varit på Praktiken och varit ute på en promenix och varit på bok affären och köpt mig en allmenacka äntligen, för nu är det väldigt mycket viktiga datum som måste skrivas upp och komma ihåg.


En sak jag MÅSTE bli bättre på det är att ta det lugnare när jag äter, visst äter oftast på 10 min men ibland är det alldeles för snabbt och jag dumpar så jag bara vill lägga mig och skrika, så det MÅSTE bli ändring på det nu.

Skärpning Evelina!!!!!


Känner mig skit duktig som har börjat äta ägg igen det är juh faktist väldigt gott =) Samma som med skorpor oj det var nog tusen år sen man åt det sist men attans så gott det är.

Haha ja jag är inte så normal, men det har jag aldrig påstått :P


Vet ni snart är Januari slut tycker tiden bara springer iväg, huua ibland är det väldigt läskigt när man inte alls tar vara på dagarna.


Februari tror jag kommer bli en super måndag eller jag vet väl att den kommer bli det på sätt och vis =)


Neh ni gott folk nu ska jag gå och plocka ögonbrynen, du Maria hur är det med dina?


Puss å Kram

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards