Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Evelina Johansson - 6 januari 2013 07:36

Godmorgon, Vi börjar med den första rubriken som lyder djurakuten där tillbringade vi Fredag kvällen med våran lilla Rangy som hade blivit väldigt sjuk, inte ätit och druckit på 3 dagar och bara spydde hela tiden, väl hos vetrinären så görs den grundliga undersökningen och han får jätte ont när man trycker han på magen.

Då bestämms att vi gör röntgen för att se hur det ser ut i den lilla magen. Medans vi väntar kommer den frågan upp med op och att försäkringen inte tecker det osv, ush vad jag grät den kvällen trodde verkligen inte vi skulle få med våran misse hem. Men så blev det inte =) Röntgen svaren kom och vetrinären ser att det sitter något i tunntarmen, men att vi skulle försöka med vätskander huden samt lavemang osv för att se om de hjälper iställe för op. Och visst gjorde det de, Peppar Peppar så hoppas vi på att den grejen som sitter fast i tarmen ska komma ut bakvägen. För nu är Rangy precis som han var förut leker dricker och äter och går på lådan och det bästa är att han får behålla allt =) Så nu hoppas vi på att han får hålla sig frisk.


Lördagen då ja haha den var väldigt lugn, var och handlade och städade lite hem sov en sväng på soffan ja inte alls något märkvärdigt :P Var hos Beatric på fika på kvällen och snackade lite =)


Söndag ja vi har ju inte kommit in så långt på Söndagen ännu men lite vet jag redan vad jag ska göra tänkte ta tag i badrummet och sen på eftermiddagen ska vi gå på hockey tänkte vi =)

Sen imorgon börjar min praktik, börjar redan kl 06 imorgon bitti "gäsp"


Men nu ska jag ta och dricka lite kaffe och vakna till lite =)

Ha en underbar söndag alla <3

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards