Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Evelina Johansson - 23 januari 2013 19:10

Massor av kärlek till den här dagen    Men verkligen inte för kylan som varit idag... brr hela -20 grader, Det kan fasiken inte vara lagligt att ha så kallt, och nu ser det ut att precis bli en lika kall natt.

Det är tur att vi flyttade ifrån gamla lägenheten annars hade vi nog fått eldat ihjäl oss. Ne usch.


Kommer att lägga ut 3 bilder idag ifrån bröllopet men inga speciella alls, vi väntar på flera =) men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.


Åh så jag längtar till om 3 veckor, låt tiden gå väldigt snabbt nu, och till i helgen vill jag att det ska gå snabbt, som det ser ut nu så ska vi ta en tur till Västervik på lite shopping och sen till Kalmar på Lördag för att gå på Ikea =) Det ska bli väldigt kul, hoppas bara inte det är lika kallt för då blir det nog inte alls lika kul, men det finns inget ¨dåligt väder bara dåliga kläder :P


Idag lyxade vi till det och åt på sibylla haha, det är inte så ofta man gör det faktist, har även varit på praktiken och spelat massa spel med ungarna och ritat och pärlat.


Jag är ledsen men som det ser ut så går det inte att ladda upp bilder just nu, men jag får försöka senare eller imorgon, det var inte alls meningen. Men hoppas på att det kommer ut här relativt snart och att det börjar fungera.


Vill bara påpeka att ni är väldigt dåliga på att lämna spår efter er, väldigt tråkigt då det inte känns som att man har några som är inne och läser.


Men det är upp till er, nu ska jag mumsa på ett äpple.

Ha det bra!




Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards