Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Evelina Johansson - 2 januari 2013 16:20

Har jag varit på idag haha =)

Men det gick super bra iallafall, har även vart i skolan idag och bivit lite klokare =)


nyårsafton var väldigt lugn jag somande vid halv 11 hugget i soffan tills min man drog upp mig och sa att vi skulle gå ut och ta en promenad så vi båda skulle bli lite piggare, visst blev man piggare men efter 10 min så var man lika trött hehe, men ja 12 slaget kom iallfall sakta men säkert, det var inte så mycket raketer här där vi bor, men tyvärr hade vi några idioter till grannar som kastade smällare här utanför så de ekade och lät som rutorna skulle krossas, förbannad blir jag våra stackars katter hade sprungit och gömt sig och vågade knappt komma fram.

Kvart över 12 ungefär då var det knäpptyst ute =O väldigt snabba ryck här.


Men nu som sagt åter till vardagen och allt är som det ska, Min äslakde syster dotter Loka fyller snart år, men tyvärr så kommer jag inte kuna åka till henne =(

Men dom får det nog super bra ändå utan mig.


Neh fy vad jag är trött nu ska jag krypa ner i soffan och sova en stund tror jag.

Natti Natti

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards