Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Evelina Johansson - 10 januari 2013 07:27

Om man ska ta och skriva lite här då =)

Jag har bestämmt mig att jag tror inte praktiken på Netto är något för mig så kommer att försöka byta till förskola eller något för det är något jag verkligen tycker är kul då jag jobbat med det tidigare i 2 år =)

Så idag ska jag flänga runt och leta ny praktikplats.

Men måste även gå till netto idag på bestämmd tid så bara bita ihop, hoppas på att ha hittat en ny praktik till på Måndag =)


Igår var det dax för ultraljudet i västervik för att se om jag fått något bråck, och det hade jag inte =D=D Så himla glad för det för vill verkligen inte operera mig igen =)

Efter det hade jag tid hos dietisten för sista gången och även där gick det bra förutom att hon vill att jag ska ändra mina måltider så jag ska äta varannan timme, får se hur det blir med det, känns som att dygnet måste ha flera timmar om jag ska hinna med att äta så mycket =O


Nämen nu blev jag jäklig tom på ord haha det är nog för tidigt för det här =)

Katten håller sig frisk iallfall och det är vi super glada för. och håller tummen att det förblir så =)


Men ska ta och avnjuta lite kaffe nu gott folk, men håll tummen för mig idag att jag hittar ny praktik.

Ta hand om er.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards