Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Evelina Johansson - 13 januari 2013 07:44

Glömde jag att skriva igår, det var inte alls meningen.

Jag som verkligen hade hur mycket tid som helst att skriva igår då jag typ bara låg i soffan heeeela dagen igår :P

Eller vi startade väl morgonen med att gå och handla som vi oftast alltid gör sen när vi kom hem skulle min man olja om bordet som det var dax för, meningen var att Maria m Familj skulle komma men eftersom den Oljan luktar så starkt så valde vi att ringa till dom och säga att vi tror inte det är så bra för Molly att vara i den här starka doften. För jäklar vad yr i huvudet man blev när man var i köket haha vadå billig fylla :P


Och idag är också en sån här tråk tråk dag, måste städa i ugnen då det rann över från potatisgratängen igår som vi lagade en dag försenat haha :P Så just nu luktar det brända popcorn i köket bläää


Men nu jäklar ska de hända förändringar mer om det vid senare tillfälle =)


jaha nu då?


Har ni haft en bra helg?


Imorgon börjar ätnligen praktiken på förskolan åhhh så jag tycker att det ska bli kul =)

Om man bara hade haft motivationen till att sätta sig och plugga hade jag gjort det till förskolelärare, men ja som sagt jag HATAR att sitta i skolbänken, men vem vet man kanske kan läsa de på distans här?

Jag får kolla upp det lite framöver faktist.

Men nu ska jag dricka mitt kaffe och föröska komma på va fan man ska hitta på idag.

Ha det bra gott folk.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards