Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Evelina Johansson - 30 januari 2013 13:04

Hade en väldigt dålig svacka igår, men nu är jag tillbaka.

Alla har sina deppiga dagar, huvudsaken man kommer tillbaka.

Idag blev en lugn dag gick till praktiken i morse men kände att det var något som inte riktigt stog rätt till så gick hem pga kramper i magen, så blir en vila dag idag, men jäklar vad sugen jag är på sibylla eller hmm tortellini eller ja kanske pannbiff med brunsås eller ja kycklingpytt, hahaha ja hade man inte varit opererad hade jag klockrent kunat äta allt av det där, tror jag är sugen på det mesta nu för tiden :P

Ska iallfall koka mig ett ägg snart och äta ett äpple till mellis, sen får vi se vad det blir till middag =)


Sitter här och myser i min nya kofta jag köpt, en väldigt bra investring vill jag säga, första gången jag använt den idag =)

Asså Af är ju bara för mkt dom sliter och drar i en som om man vore någon trasa, är såååå trött på dom. Tur jag har en pause ifrån dom snart när jag börjar jobba på Astrid Lindgrens Värld :P

Vad ska ni andra hitta på där ute?


Oj nu tappa jag alla ord jag skulle skriva...hmmm minnet är bra fast väldigt kort.

Neh ni, ha en fortsatt trevlig dag!

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards