Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Evelina Johansson - 22 januari 2013 07:00

Trotts min bloggotrka jag haft, Har verkligen inte haft något att skriva så det har inte varit någon idé att änns försöka.

Men nu ska jag försöka vara tillbaka igen =)

Dagarna rullar på som vanligt med praktik och så där, och idag vid 13 ska jag till tandis och få mitt håll borrat, för slippa tänka mer på det. Annars så blir det bara att ta min dagliga promenad och sen inta soffläge haha :P skulle behöva dammsuga och skura golverna här idag så kanske ska göra det :P


Imorgon är det ÄNTLIGEN dax för det hemliga haha :P Så jag har längtat =)

Haha så hemligt är det inte, men ni får vänta ett tag till :P


Har teletid med min Kirurg på Torsdag, tycker jag är helt onödigt då jag fick reda på samma dag som jag var på ul att jag inte hade något bråck, så tycker det där med tele tiden är för jävla onödig :P


Juste helgen som var, var väääälidgt lugn, Jag bakade bullar och körde en stor städning i köket.

Annars så myste bara jag och hjärtat framför tv, somnade till och vaknade osv :P


Men nu måste jag börja göra mig iordning inför praktiken.

Men ha det underbart gott folk, för det tänker jag ha =)

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards