Alla inlägg den 27 december 2012

Av Evelina Johansson - 27 december 2012 20:13

Eller är det så man säger nu? Eller säger man så efter nyår?

Jaja God fortsättning på er iallfall =)

Har inte bloggat på ett tag nu, åkte juh upp till mamma i Fredags för att sen fortsätta mot Långshyttan där vi skulle tillbringa julen tillsammans med älskade familjen   

Super mysigt var det med massa god mat och fina julklappar och massa mys med dom som bettyder mest för en   

Men igår var det dax att åka hem igen för att återvända till vardagen, saknar alla så himla mycket.

Älskar er så sjukt mycket min familj   

Idag var det dax att kolla in mellandags rean men besviken blev jag när det inte alls fanns mycket, dessutom så har jag kollat på ett par vinterskor som jag hade hoppats på skulle vara sänkta, orginal priset på dom var 599kr och nu hade dom sänkt dom till 595kr ? What fuck?

Jag kallar inte det rea haha.


Men nu ska jag krypa ner i soffan tillsammans med min Man.

Ha en underbar kväll.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards