Alla inlägg den 6 december 2012

Av Evelina Johansson - 6 december 2012 06:24

Vad tiden bara spriger iväg nu tycker jag, snart är det ett nytt år och ja vad har man gjort detta år, hmm haha

Jo jag har opererats för tarmvred men är nu mycket bättre, så det var min räddning att dom hittade felet annars vet jag inte vad som hade hänt.

Sen så lämnade ju våran älskade pappa jorda livet =( Saknar han så mycket.

Och sen så ska vi juh faktist gifta oss innan det här året slut faktist om bara 6 Dagar =)

Sen har det väl hänt en massa mer men som sagt minnet är väldigt bra men väldigt kort.


Nu är det bara 2 dagar kvar att gå i skolan sen är de lite ledigt, och då blir det till att baka bullar i helgen och städa en lägenhet där syrran Sabina och Patrik ska bo när vi ska ha våran Bröllops Middag, vi får bara hoppas att alla kan ta sig hit, just nu ser det mörkt ut pga vädret =( Men jag håller tummen så hårt det går, för vill ju ha min älskade familj nära den dagen, men som sagt vi får se vad som händer och sker, för det hemska vädret som var här vandrar uppåt i landet nu.


Men hjälp mig att hålla en tumme nu, så ska jag ta och avnjuta kaffet =)

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards