Alla inlägg den 20 december 2012

Av Evelina Johansson - 20 december 2012 06:52

Japp idag är det bara halvdag som gäller och det är såååå skönt =)

Då hinner jag städa lite när jag kommer hem idag innan vi får besök av Maria m Familj och sen måste jag till Beatric och lämna våran nykel då hon ska hjälpa oss med katterna när vi åker imorgon, för vi är inte hemma först på Onsdag igen, för sen går jag i skolan mellan dagarna :@ de känns inte så där jätte kul.

men men bara bita ihop.


Fortfarande lika ont där i magen, men det går nog över med tiden =) Jag ler och ser glad ut ändå.

Imorgon är det också nästan bara halvdag vi ska ut med skolan och äta jullunch det ska bli super mysigt, men det är bra vi går halvdag eftersom vårat tåg mot sthlm går sen kl 16 =)

Så idag ska det packas också så allt är klart så man slipper stressa med det imorgon.


Idag tänkte jag bjuda på ett kort från bröllopet då våra vittnen + guddotter och Emina är med på kortet, fast jag såg att jag ser väldigt grinig ut på det kortet, men det behöver ni inte lägga märket till :P


 

Ha en underbar Torsdag.

Puss å Kram

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards