Alla inlägg den 4 december 2012

Av Evelina Johansson - 4 december 2012 19:20

Vad snö det har kommit, och mer blir det :O ser inte ut att sluta snö än på några timmar/dagar, så vem vet kanske inte kommer utanför dörren imorgon =P

Haha neh men så illa ska det nog inte bli.


Har inte bloggat på några dagar nu men har bara varit i skolan och sen kommit hem och lagat mat och gjort det man brukar göra i hemmet :P

Ska faktist baka bullar i helgen igen, för lovade dom i skolan att bjuda på bullar dagen efter att vi gift oss =) Så det jag lovar måste jag hålla.


Imorgon är det bara EN vecka kvar, fattar inte vart tiden tar vägen, för inte hänger man med inte.


Men vad säger ni visst är julkalendern bra? Jag tycker den är jätte bra haha det bor allt ett barn i mig fortfarande, man ska vara barn så länge man kan =)


Asså Maria vi måste träffas snart för vill dricka kaffe med dig och snacka lite skit :P Haha

men den här jäkla skolan sätter stopp för allt :P Fast det är jätte kul och få komma ut och ha ett socialt liv ett tag =)

Astrid Lindgrens Värld ringde mig i fredags och frågade om jag ville jobba nästa sommar och självklart vill jag det om det inte dyker upp något annat innan, hmm undra om jag kanske skrivit det här tidigare? Minnet sviker väldigt bra ibland. aja det får ni stå ut med :P


Nu ska jag titta på Mysteriet på Greveholm "grevens återkomst" (Julkalendern) för er som inte visste det.


Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards