Alla inlägg den 9 december 2012

Av Evelina Johansson - 9 december 2012 17:01

Ja det är precis vad jag vill, jag vill möblera om och bara förnya allt här hemma det skulle sitta jäkligt fint.

Men ja sen kommer vi till det, hur vill jag ha det då?

Min blivande man säger att jag får göra som jag vill, men sen då?

Jag vill så mycket men samtidigt vet jag inte vad?

Ja idag är ett ända fråge tecken haha.


Har ialfall satt upp granen idag för nu tyckte jag att det var dax och fint blev det, men tror inte riktigt våran kisse bebis (Rangy) tycker det som tar ner julkulorna hela tiden ifrån granen :P

Sen så har jag bara små fixat lite är på städ humör!


Vi har faktist även varit på stan och inhandlat lite kläder och så, jag hittade mig faktist en kläning =)

Och dom sista små grejerna till Bröllopet, Förstår ni om typ 2 dagar och några timmar är vi gifta =)

På Tisdag kommer faktist SR (Sveriges Radio) hem till oss och vill göra ett reportage om dom som gifter sig

12-12-12.

Kommer komma ut här med information om när det sen kommer att sändas på Onsdag, Måste försöka få tag i Af imorgon för att se om jag kan vara ledig på Tisdag och på Torsdag känns som att man har mycket att göra, och sen kommer juh Mamma,Micke och Simon på Torsdag så då vill jag vara hemma, men jag får se vad hon säger imorgon hur många lovdagar man har rätt till.


Imorgon kl 17 ska jag även fixa naglarna också som jag bokat tid för =)

Återkommer med bild av dom imorgon när jag kommer hem.

Nu ska jag äta middag.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards