Alla inlägg den 10 december 2012

Av Evelina Johansson - 10 december 2012 06:49

Ringde till min Arbetsförmedlare igår på Af men va fasiken hon kommer inte tillbaka först imorgon, och jag som ville be om ledigt imorgon. Hur gör jag nu då?

jaja det löser sig säkert ändå, jag behöver igentligen inte vara ledig för har testat kläderna och så och allt sitter som fisken i vattnet =)


Och nu snöar det igen, jag tycker att det räcker nu, vi har snö så det räcker och blir över.

Snart blir det skola igen och se om man blir någe klokare, måste om sagt även gå ner till Af kl 10 när dom öppnar för att redovisa mitt jobb jag skulle sökt till idag men pappret det vete fan vad jag gjort med det?

Så hoppas fasiken inte nu att jag blir avstängd, för jag har juh ädå sökt jobbet.


jaja det ska bli kul och se om dom godkänner det ändå, jag hoppas juh självklart på det.


Nu måste jag skynda mig lite och göra mig iordning och dricka lite kaffe osv, men återkommer ikväll med bilder på hur naglarna blev =)

Ha en underbar Måndag.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards