Alla inlägg den 2 december 2012

Av Evelina Johansson - 2 december 2012 13:08

Är precis vad det är ikväll, Vimmerby möter Västervik och vi ska gå och kolla på det =)

Öronen börjar bli bättre nu bara ett jäkla lock men det går över med tiden =)

Helgen har annars bara varit alldeles lugn och det är såå skönt, hade Bästa Maria och Andreas här på fika igår, och nu var det ett tag sen man såg dom, eftersom vi alla har legat sjuka.


Och imorgon är det skola igen, hmm vet inte riktigt hur det är med denna kurs men men det funkar =)

Har juh om inte annat jobb på Astrid Lindgrens Värld när kursen över, för dom ringde mig i Fredags och frågade om jag vill jobba nästa sommar, och det är klart jag vill de =) Jag verkligen stor trivdes där.


Och nu ska veta att jag längtar till helgen sjukt mycket, men mer om de vid ett annat tillfälle =)


Nu ska jag försöka vinna över min kära sambo i songpop.

Ha en bra söndag och första advent <3

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards