Alla inlägg den 11 december 2012

Av Evelina Johansson - 11 december 2012 19:49

Ja det kan man säga haha, men det ska gå/bli så bra =)


Hade juh SR P4 hemma hos oss imorse och de gick faktist väldigt bra tycker jag =)

interjuve kommer att sändas imorgon (Onsdag) kl 6,30 och 7,30 och 8,30 samt antingen lite före 12 eller lite efter 12 =)

Haha men vad ni än gör lyssna inte på det :P


efter SR var här idag så gick jag och hjärtat och åt buffe sen begav jag mig emot skolan och drack lite kaffe och bjöd på bullar eftersom jag är ledig Imorgon och på Torsdag, Jag undrar jag vad dom två damerna i skolan höll på med idag när jag inte fick gå in i klassrummet? Hmm

Jaja jag får ta ett snack med dom på Fredag haha hörde ni det nu Mona och Katja.


Och du Maria kom inte in så sent imorgon så vi inte hinner dricka kaffe och grejer du vet att mina never kommer inte vara som dom brukar :P


Sorry att det inte kom in några bilder igår de får bli bilder på Torsdag men då bjuds det på bröllops bilder istället, så imorgon gott folk så blir det bloggtorka men jag återkommer på Torsdag.

Skänk en tanke till mig imorgon kl 12 när jag gifter mig =)=)

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards