Alla inlägg den 7 december 2012

Av Evelina Johansson - 7 december 2012 06:37

Vet ni en sak gott folk? Det är FREDAG=) åhh så gött att få lite helg =)


Ikväll ska det bakas masssor av bullar, nu ska bagaren i mig fram allt =)

Annars i helgen har vi faktist inte så mycket planerat så kallt så man vill hålla sig inom hus, och inne finns det direkt inte så mycket förutom ikväll dåra =)


Sen på Söndag täkte jag faktist gå och tända ett ljus för min älskade pappa, har inte gjort det på ett tag nu.

Ja men annars då? ja neh inte så mycket, räknar ner dagarna, har bokat tid för att fixa naglarna på Måndag efter skolan, så dom blir fixade inför bröllopet sen på Lucia kommer min älskade mamma, så jag har saknat henne, hoppas som sagt bara på att dom kommer iväg.


Sen så tycker jag jätte synd om Syster Sabina och Patrik, tänker på er!

Hoppas vi syns till jul iallfall.

Ring om de är något yster.


Ja jag hade faktist inte så mycket mer att bjuda på för tillfället, men vem vet kanske kommer på mera under dagen, ska juh gå till skolan och bli lite klokare haha.

Ha en underbar Fredag.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards