Alla inlägg den 26 november 2012

APU

Av Evelina Johansson - 26 november 2012 07:19

Plats ska jag leta efter idag =) ska bli spännande och se vart jag hamnar tänkte börja kolla på kvantum och vill inte dom ha mig så tänkta jag testa på djuraffären osv haha jag har lite planer jag =)


Ska även ringa lite samtal idag och baka bullar och julpynta och så ska jag hämta ut ringarna =)

jag är så kär så kär i min vigselring haha, me den får jag vänta ett tag till innan jag får ha på mig den, men min förlovningsring har jag också saknat så otroligt mycket har inte haft den på mig sen i April/maj bara för att den varit för stor, men nu är den förminskad och klar =)


Sen tror jag inte det är så mkt på tapetern mer idag, fast jag tror nog jag har att göra hela dagen ändå.

Men det är skönt det för kärleken jobbar eftermiddag denna vecka så lika bra att få tiden och gå när man ändå bara är ensam hemma.


Var juh på hockey igår väldigt trevligt var det, det var länge sen sist. men tyvärr åkte Vimmerby på stryk men va fan bättre lycka nästa gång, jag och hjärtat vann juh ett presentkort på 400 samt att vi har en chans på en resa värd 15000 det hade juh varit perfekt till bröllops resa =)

Så nu håller vi bara tummen att det är vi som kommer att vinna =)

Neh nu hojtar urkola på mig, så vi hörs.

Morsning korsning

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards