Alla inlägg den 5 november 2012

Av Evelina Johansson - 5 november 2012 07:56

Fika hos Freddans bror igår, för ingen av oss mådde något vidare bra men idag är man fit for fight igen =)

Så idag när freddan slutat jobbet ska vi mötas på ica för att handla lite sedan ska vi boka resa till Lidseberg och gå på julmarknaden =)

Vi har sagt att vi kommer inte ge oss först vi vunnit en stor låda choklad med oss hem :P


Men först idag måste jag ta och ringa tandis har haft sån tandvärk en längre tid nu och nu kanske det är lika bra att kolla det innan hålet blir för stort, sen måste jag förbi apoteket och hämta ut mina vitaminer som börjar sina nu i skåpet.

Annars så är det inte så mycket planerat idag förutom att jag ska dammsuga och skura golvet, från och med idag börjar min och freddans lite mer nyttiga månad hehe :P Vi får se hur länge det håller hahaha jag tippar på en kvart :P


Jag har fått någon nojja för nudlar måste nästan äta det varje dag haha ja det är lite knäppt men va fan, äta bör man annars dör man =)

Åh vad jag längtar till första advent då man får ta upp julgardinerna och börja julpynta det är såååå mysigt, fast på balkongen har redan grannris med glitter i kommit upp på räcket =)

Så jag har redan smyg börjat men shhhhy säg det inte till någon.


Ne om man ska ta och ringa det jobbiga samtalet till tandis då, och se om man kan få någon tid idag fast jag vill INTE nej nej nej men jag måste.

Ha en bra Måndag

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards