Alla inlägg den 1 november 2012

Av Evelina Johansson - 1 november 2012 19:20

Sitter jag och kollar på nu och väntar på att klockan ska bli 20 så min älskade sambo kommer hem någon gång.. Den här dagen har verkligen gått jätte långsamt och inte funnits något att göra.


Men imorgon så är det fullt upp hela dagen då vi ska tillbringa dagen inne på Gekås och shoppa loss, fast det kommer mest bli som sagt julklappar så man får allt det klart, och självklart saker till oss själv och hemmet =)


Men hoppas på att hitta massor av fin fina grejer imorgon, ska även försöka komma ihåg det folk ville jag skulle titta efter, hoppas minnet är på topp hehe.


Ja undrar om man ska traska ner på ica och köpa sig lite köttbullar och ha på mackan imorgon till bilresan =)

men usch och fy vad tom jag är på ord asså heeeelt tom.

På Onsdag är det 1 år sen jag gjorde min kära Gbp operation och jag kan säga att det är det bästa jag har gjort, trots komplikationen jag råkade ut för, men vill man vara fin får man lida pin.


Återkommer imorgon när vi kommer hem om de inte blir för sent.

Ha en underbar Torsdag kväll alla människor.


Och ett extra Grattis till Hanna och Jerker för den lilla Flickan som nu fått komma till världen.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards