Alla inlägg den 4 november 2012

Av Evelina Johansson - 4 november 2012 08:42

Godmorgon just så känner jag mig i kroppen idag väldigt mysko, hoppas det inte är något.


Vi var juh i ullared i Fredags och där blev det en del handlat men var väldigt besviken över att jag inte hittade några wow saker utan den mesta har man redan, men men nu är iallfall alla julklappar köpta och inslagna haha här är vi klara i tid :P


Idag ska vi ut en sväng till Freddans broder Janne och födelsedags fika eftersom han fyller år idag.

Ett stort Grattis till dig =)


Annars blir det bara väldigt lungt då jag inte känner mig något vidare bra =(


Var och tände ljus igår till lilla pappa på kyrkogården, Saknar verkligen honom jätte mycket eller våra samtal vi brukade ha vill säga.

Hoppas du har det bra lilla pappa.


Nu sitter jag här och väntar på att min älskade mamma ska ringa =)

Och stackars lillebror ligger hemma och är magsjuk, är livrädd att bli det själv.

Har nämligen INTE varit sjuk EN ända gång sen jag gjorde Gbp operationen.


Men nu ska jag ta och njuta av kaffet och sedan gå ut med rangy på gräsmattan.

Ha en bra söndag.

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards