Alla inlägg den 13 november 2012

Av Evelina Johansson - 13 november 2012 16:42

2 Dagar av utbildningen har gått nu och jag har överlevt känns underbart =)

Haha neh men dom här 2 första veckorna sa dom kommer vara mjukstart sen kör allvaret igång då kanske jag ska tänka tillbaka på det här inlägget :P


Något jag verkligen lagt på hatt hyllan nu det var mitt försök till sjuklön när jag Opererades än idag håller f-kassan på med det, så väntar bara på att min handläggare ska ringa nu så jag kan sätta stopp för det här, för risken är att mitt aktivitetsstöd kan bli drabbat och neh det vill jag inte riskera.


Åh jag verkligen längtar till på Lördag då jag och hjärtat ska åka till liseberg och gå på julmarknad och ta massa lotter som jag sagt tidigare så kommer vi inte ge oss först vi fått med oss en stor låda choklad :P

Så har verkligen något att se fram emot =)


Ikväll funderar jag på att laga Äggnudlar med kyckling och grönsaker det låter väldigt gott, men bara så tråkigt att laga till sig själv då hjärtat jobbar till 23 men de får juh han mat till imorgon han också, så jag tror fan jag lagar det =)


Neh nu jäklar blev jag hungrig så lika bra att sätta igång med maten =)

Ha det bra

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards