Alla inlägg den 15 november 2012

Av Evelina Johansson - 15 november 2012 07:08

Godmorgon!

visst går det an att gå upp tidigt OM inte väckarklockan väcker en, jag brukar annars vakna väldigt tidigt men inte nu när jag börjar skolan konstigt nog, men det är väl för att man vet att man MÅSTE gå upp =)

Men det gör inget för det var ändå kul att börja denna utbildning än så länge iallfall =)

Men idag ska jag avvika någon timme ifrån kursen då jag måste gå till tandis på undersökning, lika bra att få det gjort och så hoppas jag på att jag inte har ett enda hål.


Jag räknar ner dagarna till våran lilla resa samt helg =) när man bara gick hemma så uppsakattade man inte helgerna men nu gör man verkligen det, inga måsten osv så det ser jag fram emot =)


Men nu sitter jag här och avnjuter kaffet och ska strax göra mig iordning för att sen gå, men det är inte så att jag inte vill gå för det är rätt kul och komma och träffa lite människor och kunna prata med och ha ett sociealt liv =)


Men jag ska nu sätta igång och vaknta till liv och lite så, men nu har ni hört lite ifrån mig iallfall, men ni är fruktansvärt dåliga på att lämna ett spår efter er när i varit här, men det gör ni som ni vill =)

Ha en bra Torsdag alla underbara

Presentation


Den 7 Novmeber -11 genomgick jag en GBP (Gastric by-pass) operation, här kommer ni få följa mig igenom den, med föändringar osv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards